Afganistan'da 2 NATO askeri öldürüldü

Afganistan'da 2 NATO askeri öldürüldü
Afganistan'ın güneyinde 2 NATO askerinin öldüğü bildirildi.

NATO'dan yapılan açıklamada, askerlerden birinin militanların saldırısında, diğerininse Afgan polisinin düzenlediği bir operasyona destek verilirken meydana gelen patlamada öldüğü belirtildi.

Açıklamada, askerlerin milliyeti ve ölümlerin meydana geldiği yerler hakkında bilgi verilmedi.

Taliban öncülüğündeki direnişin kalesi olarak bilinen Afganistan'ın güneyinde çıkan çatışma ve şiddet olaylarında bu yıl çoğu militan 1200'den fazla kişi öldü.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.