10 yılda 2 milyon İngiliz, ülkesini terk etti

10 yılda 2 milyon İngiliz, ülkesini terk etti
İngiltere Milli İstatistik Kurumu, son 10 yılda 2 milyona yakın İngilizin, ülkeyi terk ettiğini açıkladı.

Kurumun açıkladığı rakamlara göre, 2006 yılında 200 binden fazla İngiliz ülkeden ayrıldı. 2006 rakamları ile birlikte son 10 yılda İngiltere'den ayrılan İngilizlerin sayısı 1.97 milyona çıkmış oldu.

Guardian gazetesine konuşan Kamu Siyaseti Araştırma Enstitüsü'nden Jill Rutter, rakamların, İngiltere'den göç eden insanların sayısını net bir şekilde gösterdiğini söyledi. İngiltere'den ayrılanların büyük bir oranı Avusturalya'da yaşamayı tercih ediyor. Bunun yanı sıra, ülkeden ayrılanların sadece yüzde 6'si, emeklilik yaşanı aşmış kişilerden oluşuyor. Kamu Siyaseti Araştırma Enstitüsü, 5.5 milyon İngilizin yurtdışıdan yaşadığını tahmin ediyor.

Aynı dönem içinde 1.58 milyon yabancı kökenli İngiliz vatandaşı da İngiltere'den ayrıldı. İngilizlerin yüksek oranda ayrılışına rağmen aynı dönemde 3.9 milyon göçmenin ülkeye gelmesi nedeniyle ülkede sıkıntı oluşmadı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.