Nükleer tesislere bombayla girecekti
Yayınlanma:
İsveç’te nükleer tesislerin bulunduğu bir alana üzerinde taşıdığı patlayıcı yapımında kullanılabilen maddelerle girmek isteyen bir kişi yakalandı.
Alman enerji şirketi E.on tarafından işletilen Oskarshamn nükleer tesisleri önünde durdurulan kişinin üzerinde patlayıcı yapımında kullanılabilecek maddeler bulunduğu belirtilirken, patlayıcıların TATP kimyasal maddeleri olduğu bildirildi.
Oskasrhamn nükleer tesisleri, İsveç’in yüzde 10’luk elektrik ihtiyacını karşılıyor.
(habervaktim.com – Dış Haberler)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.