Nükleer tesislere bombayla girecekti

Nükleer tesislere bombayla girecekti
İsveç’te nükleer tesislerin bulunduğu bir alana üzerinde taşıdığı patlayıcı yapımında kullanılabilen maddelerle girmek isteyen bir kişi yakalandı.

Alman enerji şirketi E.on tarafından işletilen Oskarshamn nükleer tesisleri önünde durdurulan kişinin üzerinde patlayıcı yapımında kullanılabilecek maddeler bulunduğu belirtilirken, patlayıcıların TATP kimyasal maddeleri olduğu bildirildi.

Oskasrhamn nükleer tesisleri, İsveç’in yüzde 10’luk elektrik ihtiyacını karşılıyor.

(habervaktim.com – Dış Haberler)

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.