BM'den, Başbakan Erdoğan'a teşekkür

BM'den, Başbakan Erdoğan'a teşekkür
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun, Türkiye ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a, İsrail-Suriye arasındaki barış görüşmelerinde aracılık yaptığı için teşekkür etti.

BM Sözcü Yardımcısı Marie Okabe tarafından okunan açıklamada, genel sekreter Ban'ın, Suriye ve İsrail arasında Türkiye gözetiminde Madrid Konferansı'nı referans alarak kalıcı barışa ulaşma hedefiyle aracılı barış görüşmelerinin başlamasını teyit eden bugünkü açıklamadan memnuniyet duyduğu bildirildi.

Açıklamada Ban'ın, Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esad ve İsrail Başbakanı Ehud Olmert'i ''bu önemli adımı attıkları için takdir ettiği, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a da bu kapsamda çabalarından dolayı teşekkür ettiği'' kaydedildi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.