Irak'ta 8 sivili katlettiler

Irak'ta 8 sivili katlettiler
Bağdat'ın kuzeyindeki Beyci'de, Amerikan ordusuna ait bir helikopterden açılan ateşte 8 sivil öldü.

Polis yetkilileri, helikopterden bir araca ateş açıldığını, saldırıda sivillerin öldüğünü belirtti.

Amerikan ordusunun sözcüsü ise yaptığı açıklamada, saldırı öncesinde şüpheli bir durum tespit edildiğini, araçtakilerin dur uyarılarını dikkate almamaları üzerine harekete geçildiğini kaydetti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.