Irak'ta 8 sivili katlettiler
Yayınlanma:
Bağdat'ın kuzeyindeki Beyci'de, Amerikan ordusuna ait bir helikopterden açılan ateşte 8 sivil öldü.
Polis yetkilileri, helikopterden bir araca ateş açıldığını, saldırıda sivillerin öldüğünü belirtti.
Amerikan ordusunun sözcüsü ise yaptığı açıklamada, saldırı öncesinde şüpheli bir durum tespit edildiğini, araçtakilerin dur uyarılarını dikkate almamaları üzerine harekete geçildiğini kaydetti.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.