Evlatlığını kafeste tuttu 20 yıl hapis yedi

Evlatlığını kafeste tuttu 20 yıl hapis yedi
ABD'de 17 yaşındaki evlatlık oğlunu evde kafes içinde tutan bir anne, ağır çocuk istismarı suçundan 20 yıl hapse mahkum edildi.

Sosyal yardım görevlileri tarafından 2005 yılında evde kafes içinde bulunan çocuğun 22 kilogram olduğu belirtildi. Brenda Sullivan adlı annenin, o dönemde hakime, "yetkililerin kendisine ağır tıbbi ve ruhsal sorunları bulunan çocuğu kafeste tutmasını söylediklerini" ilettiği kaydedildi.
    
Duruşma sırasında savcı Julie Schlax, "davadaki tek tıbbi kanıtın çocuğun açlıktan ölüme terk edilmesi olduğunu" söyledi.

     Sullivan'ın kocasının da tutuklandığı, ancak duruşmadan önce 2007 yılının ocak ayında öldüğü belirtildi.
     Sullivan çiftinin bebeklikten evlatlık olarak yetiştirdiği 13 yaşındaki ikizler de benzer bir kafeste tutulduklarını açıkladı.

     Sullivan'ın avukatı Charles Fletcher, "Brenda Sullivan topluma tehdit oluşturmadığı için hapis cezasını doğru bulmadığını ve temyize başvuracaklarını" ifade etti.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.