Barzani'den Bush ve Cheney'e teşekkür

Barzani'den Bush ve Cheney'e teşekkür
ABD'yi ziyaret eden Irak'ın kuzeyindeki yerel Kürt yönetiminin üst düzey yetkilisi Neçirvan Barzani'nin, Washington'da ABD Başkanı George W. Bush ve Başkan Yardımcısı Dick Cheney ile görüştüğü bildirildi.

Yerel Kürt yönetiminin internet sitesindeki açıklamaya ve Barzani'nin yanındaki Kürt yetkililere göre Neçirvan Barzani, Bush'a, "Amerikan halkının Irak'a özgürlük getirmek için yaptığı fedakarlıklardan dolayı" teşekkür etti.

Barzani, ABD gezisinden çok memnun kaldığını da belirterek, "ABD ile ilişkimiz hiç bu kadar iyi olmamıştı" dedi.

Irak'ın kuzeyindeki yerel Kürt yönetiminin yetkilileri ve Kürt yönetiminin internet sitesi, Barzani'nin ayrıca ABD Başkan Yardıcısı Cheney ile görüştüğünü de kaydetti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.