Endonezya'da 6.7'lik deprem

Endonezya'da 6.7'lik deprem
Endonezya'ya bağlı Moluk takımadasında 6,7 büyüklüğünde deprem meydana geldiği, ilk belirlemelere göre depremin can ya da mal kaybına yol açmadığı bildirildi.

Cakarta Jeofizik ve Meteoroloji Ajansı, yerel saatle 07.50'de meydana gelen depremin merkez üssünün Saumlaki kentinin 194 kilometre kuzeybatısı olduğunu açıkladı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.