76 yaşında Everest'e tırmandı

76 yaşında Everest'e tırmandı
Everest'e tırmanan 76 yaşındaki Nepalli, dünyanın zirvesine çıkan en yaşlı kişi oldu.

Nepal Turizm Bakanlığı yetkilisi Ramesh Chetri, Sherchan'ın bu sabah erken saatlerde rehberleriyle birlikte Everest'e çıktığını söyledi.

Chetri, Sherchan'ın sağlık durumunun iyi olduğunu ve zirveden inişe geçtiğini belirtti.

Sherchan böylece, geçen yıl Everest'e 71 yaşında tırmanan Japon vatandaşı Katsusuke Yanagisawa'nın rekorunu kırmış oldu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.