Bağdat'ta patlama: 5 yaralı

Bağdat'ta patlama: 5 yaralı
rak'ın başkenti Bağdat'ta bugün meydana gelen iki ayrı patlamada en az 16 kişinin yaralandığı bildirildi. Patlamalardan birinin Türk Büyükelçilik binasının bulunduğu Veziriye semtinde meydana geldiği belirtildi.

İçişleri Bakanlığından bir yetkili, patlamanın yol kenarına yerleştirilen bir bombanın polis konvoyu geçtiği sırada patlatıldığını ve elçiliği hedef almadığını söyledi. Patlamada iki polisin ve o sırada oradan geçmekte olan 3 kişinin yaralandığı kaydedildi.

İçişleri Bakanlığında yapılan açıklamada ikinci patlamanın ise Babil eyaleti valisini hedef aldığı belirtildi. Vali Salim El Müslümavi'nin konvoyu geçtiği sırada yol kenarına park edilmiş bir araca yerleştirilen bombanın patlatıldığı kaydedildi.

Patlamada 7'si valinin koruması olmak üzere 11 kişinin yaralandığı ifade edildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.