Bu kez İran'ın eli güçlendi
Yayınlanma:
İran, Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu'nun (UAEK), son raporunun, Tahran'ın nükleer faaliyetlerinin barışçıl olduğunu gösterdiğini savundu.
Merkezi Viyana'daki UAEK'da İran Büyükelçisi olarak görev yapan Ali Asgar Sultaniye, İran'ın Fars haber ajansına yaptığı açıklamada, UAEK'nın son raporunun, İran'ın nükleer faaliyetlerinin tamamen barışçıl olduğunu gösteren başka bir belge olduğunu ifade etti.
Sultaniye, raporun, İran'ın nükleer faaliyetleri ya da maddelerinin, askeri amaçlar için kullanıldığını gösteren hiçbir kanıt olmadığını açık bir şekilde birkez daha ortaya koyduğunu söyledi.
UAEK Başkanı Muhammed El Baradei, İran'ın nükleer programının barışçıl amaçlı olup olmadığının teyit edilemediğini açıklamıştı.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.