Avcı: Dünyaya açılmamızı kimse engelleyemez

Avcı: Dünyaya açılmamızı kimse engelleyemez
KKTC Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Turgay Avcı, Suriye ile 30 yıl aradan sonra temas kurduklarını belirterek, ''Dünyaya açılımımızı kimse engelleyemez'' dedi.

Turgay Avcı, iki ülke arasındaki turizm hacmini daha da geliştirmek ve iki ülkenin turizm potansiyelinin daha yakından tanınmasına olanak sağlamak amacıyla KKTC'yi ziyaret eden Suriyeli turizmciler onuruna, bu akşam Girne'de yemek verdi.

Avcı, yemekte yaptığı konuşmada, Suriyeli konuklarını ağırlamaktan büyük onur duyduğunu belirterek, Suriyeli dostlarıyla 30 yıl sonra biraraya geldiklerini kaydetti.

''Aramızdaki bu ilişki her sektöre yansıyacak'' diyen Avcı, dünyaya açılmalarını kimsenin engelleyemeyeceğini vurguladı.

Suriye Denizcilik Odası Başkanı Abdülkadir Sabra da turizmde arada sınırların olmadığını ifade ederek, ''Biz, insanlarımızın buraya gelip, sizin gibi kibar insanlarla zaman geçirmesini ve ilişkilerimizin artmasını istiyoruz'' diye konuştu.

Sabra, Suriyeli yatırımcıların KKTC'de yatırım yapmasını ve ekonomik gelişmeye katkıda bulunması istediklerini dile getirdi.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.