Olmert, Abbas'la görüşecek

Olmert, Abbas'la görüşecek
İsrail Başbakanı Ehud Olmert ile Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ın gelecek hafta başında yeniden bir araya geleceği bildirildi.

Filistinli başmüzakereci Saib Erekat, Associated Press ajansına yaptığı açıklamada, pazartesi günü yapılacak Olmert-Abbas görüşmesinin gündeminde, İsrail ile Hamas arasında Mısır'ın arabuluculuğunda sürdürülen ateşkes görüşmeleriyle nihai bir barış anlaşmasına ulaşmaya yönelik çabaların bulunduğunu söyledi.

İsrail Başbakanı Olmert'in sözcüsü Mark Regev de, iki liderin yakında yeniden bir araya geleceğini açıkladı, ancak bu toplantının ne zaman yapılacağı konusunda bilgi vermedi.
Olmert ile Abbas, son olarak 5 mayısta bir araya gelmişti.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.