Afganistan'da iki NATO askeri öldürüldü

Afganistan'da iki NATO askeri öldürüldü
Afganistan'ın doğusundaki Celalabad kentinde bomba yüklü araçla düzenlenen intihar saldırısında 2 NATO askeri öldü, 4 asker de yaralandı.

Afganistan İçişleri Bakanlığı, 4 Afgan sivilin de yaralandığı saldırıda 5 aracın hasar gördüğünü açıkladı.

ölen ya da yaralanan askerlerin milliyeti açıklanmadı. Bölgede görev yapan yabancı güçlerin çoğunluğunu Amerikalılar oluşturuyor.



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.