Makedonya'da oy verme işlemi başladı

Makedonya'da oy verme işlemi başladı
Makedonya'da parlamento seçimlerinde oy verme işlemi başladı. Makedon seçmenler, TSİ 08.00'den itibaren sandık başına giderek oylarını kullanmaya başladı.

Oy verme işleminin TSİ 20.00'de sona ereceği seçimleri, Başbakan Nikola Gruevski'nin muhafazakar VMRO-DPMNE partisinin kazanması bekleniyor.

Seçimleri 2 bin yerli, 400'den fazla da yabancı seçim gözlemcisi izliyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.