Avustralya askerleri Irak'tan çekiliyor

Avustralya askerleri Irak'tan çekiliyor
Avustralya'nın 500 dolayında muharip askeri, Irak'ın güneyindeki üslerinden çekilmeye başladı.

Basra'da açıklama yapan bir İngiliz askeri sözcü, Avustralya askerlerinin Nasıriye'deki Talil üssünden çekilmeye başladığını belirtti.

Dikar Valiliği sözcüsü ise çekilmenin tamamlandığını, Avustralya askerlerinin yerine Amerikan birliklerinin konuşlandığını söyledi.

Avustralya Başbakanı Kevin Rudd, Irak'taki muharip 500 dolayında askerini bu yıl ortasına kadar çekeceğini, ancak Irak polis ve ordu güçlerine yönelik eğitimi sürdüreceklerini açıklamıştı.

Avustralya'nın, çoğu Irak'ın güneyinde görev yapan 1500 kadar askeri bulunuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.