Olmert, Abbas'la biraraya geldi
Yayınlanma:
İsrail Başbakanı Ehud Olmert, çekilmesi yönündeki baskıların arttığı bir sırada ABD'ye hareketinden önce Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'la bir araya geldi. Olmert, hakkındaki rüşvet soruşturmasına rağmen olağan mesaisine devam ettiği izlenimi veriyo
Kudüs'te yapılan görüşmeye Dışişleri Bakanı Tzipi Livni ile Filistinli Başmüzakereci Ahmed Kurey de katılıyor. İsrail'deki siyasi krizin, şu ana kadar kayda değer bir gelişme sağlanamayan barış görüşmelerini tamamen durdurmasından endişe ediliyor.
Abbas'la görüşmesinin ardından Washington'a hareket edecek olan Olmert, görev süresinin sonuna yaklaşan ABD Başkanı George Bush'la barış sürecini ele alacak. İsrail, Kasım ayındaki Annapolis zirvesinde alınan kararlara rağmen müstakbel Filistin devlerinin toprakları üzerinde yerleşim birimleri inşa etmeyi sürdürüyor.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.