Cumhurbaşkanı 'çok uzaklarda'

Cumhurbaşkanı 'çok uzaklarda'
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 4 günlük resmi ziyaret için Japonya'nın başkenti Tokyo'ya geldi.

Gül'ü, Tokyo Haneda Havalimanı'nda Japonya Dışişleri Bakan Yardımcısı Osomu Uno ve Türkiye'nin Tokyo Büyükelçisi Sermet Atacanlı karşıladı.

Abdullah Gül ile birlikte eşi Hayrünnisa Gül, Devlet bakanları Kürşat Tüzmen ve Mehmet Şimşek ile çok sayıda iş adamı ve gazeteci de Tokyo'ya geldi.

Japonya ziyareti sırasında gerçekleştirilecek etkinlikler ile hem Japon kamuoyunda Türkiye'ye yönelik farkındalığın artırılması hem de son dönemde Orta Avrupa ülkelerinde yoğunlaşmaya başladığı gözlemlenen Japon yatırımlarından Türkiye'nin aldığı payın yükseltilmesi hedefleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.