Bush, Obama'yı kutladı

Bush, Obama'yı kutladı
ABD Başkanı George W. Bush, Demokrat Parti'den başkan adaylığını garantilemesinden dolayı Barack Obama'yı tebrik etti.

Beyaz Saray sözcüsü Dana Perino, yaptığı açıklamada, Bush'un Obama'yı tebrik ettiğini, bununla birlikte kendisini bizzat aramadığını söyledi.

Bush'un kendi tecrübelerinden adaylık sürecinin zorluğunu bildiğini belirten sözcü, Senatör Obama'nın aday olmak için uzun bir yol yürüdüğüne dikkati çekti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.