İşe bisikletle giden Başbakan
Yayınlanma:
Romanya Başbakan Calin Popescu Tariceanu, Dünya Çevre Günü nedeniyle bugün işe bisikletle gitti. Başbakan Tariceanu'nun işe varması 15 dakikasını aldı.
Resmi Rompress haber ajansına konuşan Tariceanu, "Bazı yerlere bisikletle daha hızlı varılabiliyor. İnsanlar, ulaşım için bisikleti düşünmeli." dedi. Ajans, Tariceanu dünkü kabine toplantısında, bakanların çevre gününde işe nasıl gideceklerini sorduğunu aktardı. Kabine Genel Sekreteri Gabriel Berca, Savunma Bakanı Teodor Melescanu ve İçişleri Bakanı Cristian David'in işe yürüyerek geleceklerini belirttiği bildirildi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.