Bir bebek cinayeti daha

Bir bebek cinayeti daha
Almanya'da bebek cinayetleri devam ediyor.

Geçtiğimiz hafta 10 bebek cinayetiyle sarsılan ülkede dün de Heidelberg yakınlarındaki bir ormanda plastik bir poşet içinde yeni doğmuş bir bebek cesedi bulunmuştu. Polis yetkilileri, bebeğin haftalar önce öldüğünü ve annesinin arandığını bildirmişlerdi.

Bugün ise yeni doğmuş bir bebek daha ölü olarak bulundu. Almanya'nın Cottbus şehrinde 17 yaşındaki bir kız öğrencinin doğurduğu bebeği doğumdan hemen sonra boğarak öldürdüğü ve cesedi de bir plastik torbaya koyarak yakınlardaki bir ormana terk ettiği bildirildi. Konuyla ilgili şehir savcılığından yapılan açıklamada kız öğrencinin gözaltına alındığı ve cinayetten yargılanmak üzere mahkemeye sevk edildiği belirtildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.