Bir bebek cinayeti daha
Yayınlanma:
Almanya'da bebek cinayetleri devam ediyor.
Geçtiğimiz hafta 10 bebek cinayetiyle sarsılan ülkede dün de Heidelberg yakınlarındaki bir ormanda plastik bir poşet içinde yeni doğmuş bir bebek cesedi bulunmuştu. Polis yetkilileri, bebeğin haftalar önce öldüğünü ve annesinin arandığını bildirmişlerdi.
Bugün ise yeni doğmuş bir bebek daha ölü olarak bulundu. Almanya'nın Cottbus şehrinde 17 yaşındaki bir kız öğrencinin doğurduğu bebeği doğumdan hemen sonra boğarak öldürdüğü ve cesedi de bir plastik torbaya koyarak yakınlardaki bir ormana terk ettiği bildirildi. Konuyla ilgili şehir savcılığından yapılan açıklamada kız öğrencinin gözaltına alındığı ve cinayetten yargılanmak üzere mahkemeye sevk edildiği belirtildi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.