Endonezya'da kaybolan turistler bulundu

Endonezya'da kaybolan turistler bulundu
Endonezya'da su altı dalışı sırasında kaybolan 5 turistin bulunduğu bildirildi.

 Polis, kuvvetli akıntı olduğu bilinen ülkenin doğu kıyısı açıklarında kaybolan 3 İngiliz, bir Fransız ve bir İsveç vatandaşının bu sabah Rinca adasında bulunduklarını ve botla Labuhan Bojo'ya götürüldüklerini açıkladı.
    
Kayıp dalgıçların en son Komodo adası yakınlarında ahşap teknelerinden 1 saatlik bir dalış için suya dalarken görüldüğü bildirilmiş ve arama çalışmaları başlatılmıştı.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.