ABD'li 1 asker öldü 18 yaralı
Yayınlanma:
Irak'ın başkenti Bağdat'ta, ABD askerlerine karşı düzenlenen intihar saldırısında, 1 asker öldü, 18'i ABD askeri 20 kişi de yaralandı.
Irak'ın başkenti Bağdat'ta, ABD askerlerine karşı düzenlenen intihar saldırısında, 1 asker öldü, 18'i ABD askeri 20 kişi de yaralandı.
ABD ordusunca bugün yapılan açıklamada, saldırının, bomba yüklü araçla, Tamim semtindeki bir ABD askeri karakolu yakınında düzenlendiği kaydedildi. Diğer 2 yaralının, Iraklı sözleşmeli asker oldukları bildirildi.
ölen ve yaralananların isimlerinin, aileleri henüz bilgilendirilmediği için şimdilik açıklanmayacağı kaydedildi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.