Afganistan'da İngiliz askerlerine saldırı

Afganistan'da İngiliz askerlerine saldırı
Afganistan'da, İngiliz askerlerini hedef alan bombalı saldırıda, 3 İngiliz askerinin öldüğü, 1 askerin de yaralandığı bildirildi.

İngiliz ordusundan yapılan açıklamada, bombalı saldırının, Afganistan'ın Yukarı Sangin Vadisi'nde bulunan üslerinden 1 kilometre ötede yaya olarak devriye gezen İngiliz askerlerini hedef aldığı belirtildi.

İngiltere Savunma Bakanı Des Browne ile İngiltere Genelkurmay Başkanı Hava Orgeneral Sir Jock Stirrup, konuya ilişkin yayınladıkları ortak bildiride, ölen askerlerin yakınlarına başsağlığı dileğinde bulundular.

Son saldırıda yaşamlarını yitiren askerlerle birlikte, 2001 yılından bu yana Afganistan'da ölen İngiliz askerlerinin sayısı 100'e ulaştı.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.