Myanmar yönetimi 15 muhalifi serbest bırakıyor

Myanmar yönetimi 15 muhalifi serbest bırakıyor
Myanmar'da askeri yönetim, geçen ay muhalefet lideri Aung San Suu Kyi'nin evine yürüdükleri gerekçesiyle tutuklanan muhalefet partisi üyesi 15 kişiyi serbest bıraktı.

Milli Demokrasi Birliği üyeleri, Suu Kyi'nin ev hapsinden çıkarılması talebiyle 27 Mayısta parti merkezinden Suu Kyi'nin evine yürümüşlerdi.

Parti sözcüsü Nyan Win, 15 partilinin tümünün bugün serbest bırakıldığını söyledi.

Nobel barış ödülü sahibi Suu Kyi, son 12 yıldır ev hapsinde tutuluyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.