Sudan'da pistten çıkan uçak alev aldı

Sudan'da pistten çıkan uçak alev aldı
Sudan'da 200 yolcu taşıyan bir uçak başkent Hartum'a inerken alev aldı.

Şam - Hartum seferini yapan Sudan Havayolları'na ait uçak, Hartum Havaalanı'na inişi sırasında olumsuz hava şartları nedeniyle pistten çıkarak alev aldı. Uçağın inişi sırasında ikiye bölündüğü ve sonrasında yanmaya başladığı gelen ilk bilgiler arasında.

Yapılan ilk müdahaleler sonucu yangının söndürüldüğü, uçakta bulunanların kurtarılması çalışmaları başlatıldı. Ölü ve yaralı sayısı hakkında henüz bir bilgi bulunmuyor.

Yangın söndürme ve uçaktaki yolcuların kurtarılması çalışmaları devam ediyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.