Nepal'in eski Kralı saraydan ayrıldı
Yayınlanma:
Nepal'in eski Kralı Gyanendra, sivil hayata başlamak üzere başkent Katmandu'daki sarayından ayrıldı.
Kral, başkentin merkezindeki Narayanhiti sarayından siyah bir limuzin içinde ayrıldı. Kral ve kortejinin saraydan gidişini binlerce kişi izledi. Bu arada yüzlerce polis de yol boyu güvenliği sağladı.
Kral Gyanendra, bir saldırganın 2001'de Kral Birendra ve kraliyet ailesinden birçok kişiyi öldürmesinden sonra taç giymişti. Bir veliaht prens olduğu iddia edilen saldırgan olaydan sonra intihar etmişti.
Eski Kral taç giydiği tarihten bu yana Narayanhiti sarayında ikamet ediyordu.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.