Nepal'in eski Kralı saraydan ayrıldı

Nepal'in eski Kralı saraydan ayrıldı
Nepal'in eski Kralı Gyanendra, sivil hayata başlamak üzere başkent Katmandu'daki sarayından ayrıldı.

Kral, başkentin merkezindeki Narayanhiti sarayından siyah bir limuzin içinde ayrıldı. Kral ve kortejinin saraydan gidişini binlerce kişi izledi. Bu arada yüzlerce polis de yol boyu güvenliği sağladı.

Kral Gyanendra, bir saldırganın 2001'de Kral Birendra ve kraliyet ailesinden birçok kişiyi öldürmesinden sonra taç giymişti. Bir veliaht prens olduğu iddia edilen saldırgan olaydan sonra intihar etmişti.

Eski Kral taç giydiği tarihten bu yana Narayanhiti sarayında ikamet ediyordu.


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.