Kaddafi, Obama'yı yerden yere vurdu

Kaddafi, Obama'yı yerden yere vurdu
Libya lideri Muammer el Kaddafi, ABD'nin Demokrat Partili başkan adayı Barack Obama'nın, seçilmesi durumunda, siyahlığının getirdiği aşağılık kompleksiyle ''beyazlardan daha kötü davranabileceğini'' savundu.

ABD askerlerinin ülkesinden çıkmasının 38. yılı dolayısıyla Trablus dışındaki eski bir ABD üssünde düzenlenen törende konuşan Muammer el Kaddafi, ''Obama'nın, aşağılık kompleksine sahip bir siyah olmasının, kendisini beyazlardan daha kötü davranmaya sevketmesinden endişe ediyoruz'' dedi.

Bunun bir trajedi olacağını belirten Kaddafi, ''Bir siyah olarak kendisiyle gurur duymasını ve tüm Afrika'nın arkasında olduğunu hissetmesini istiyoruz, çünkü aşağılık kompleksi doğrultusunda hereket ederse geçmişte beyazların uyguladığından daha kötü bir dış politika yürütecektir'' diye konuştu.

Kaddafi, Obama'nın, Filistinliler gibi zayıf ve yoksul halkları destekleme politikası izlemesi ve Arap dünyasındaki ABD ajanlarından çok özgür Arap halklarının dostu olması gerektiğini kaydetti.

OBAMA İLE İLGİLİ HABERLER İÇİN TIKLAYINIZ

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.