Afganistan'da 2 İngiliz asker öldürüldü
Yayınlanma:
Afganistan'da, dün 2 İngiliz askerinin öldürüldüğü bildirildi.
İngiltere Savunma Bakanlığının açıklamasında, NATO bünyesindeki İngiliz birliklerinin konuşlandığı Helman vilayetindeki Gereşk bölgesinde, rutin devriye görevine çıkan İngiliz askerlerine ateş açıldığı belirtildi.
Ateş açılması sonucu 2 İngiliz askerinin öldüğü, 1 askerin yaralandığı kaydedildi.
Böylece, Afganistan'da Taliban yönetiminin devrildiği 2001'den beri hayatını kaybeden İngiliz askerlerinin sayısı 102'ye çıktı. İngiltere'nin Afganistan'da yaklaşık 7 bin 800 askeri bulunuyor.
(AA)
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.