Bush, Papa ile görüştü
Papa, Bush'a, "kendisine verdiği önemi göstermek için", ünlü Vatikan bahçelerini de gezdirdi. İki liderin samimi bir görüntü sergileyerek dolaşmalarının ardından yapılan görüşme yaklaşık yarım saat sürdü.
Bush, Vatikan'da bu şekilde karşılanmış olmaktan büyük onur duyduğunu söyledi.
Ziyaret sırasında, Vatikan ve çevredeki binaların çatılarına keskin nişancılar yerleştirilirken, bölgedeki kimi yollar trafiğe kapatıldı.
16. Benediktus, yaklaşık iki ay önce Bush ile ABD'de Beyaz Saray'da görüşmüştü. Gerek Beyaz Saray'daki ilk buluşmada, gerekse bugün Vatikan'da yapılan ikinci buluşmada gözlenen samimi ortam, ABD-Vatikan ilişkilerindeki iyileşme ve gelişmenin göstergesi olarak değerlendiriliyor.
Bush, önümüzdeki saatlerde Roma'dan ayrılarak Fransa'ya gidecek.
(AA)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.