Japonya'da deprem: 2 ölü

Japonya'da deprem: 2 ölü
Japonya'nın kuzeyinde meydana gelen 7,2 büyüklüğündeki depremden sonra 10 kişinin kayıp olduğu bildirildi.

Yerel medya kanalları, çoğunluğu toprak altında kalan bir kaplıcada olmak üzere en az 10 kişinin kayıp olduğunu duyurdu.
    
Merkez üssü, Tokyo'nun yaklaşık 300 kilometre kuzeyindeki İwate bölgesi olan depremde, 2 kişinin hayatını kaybettiği, çok sayıda yaralı olduğu bildirilmişti.
    
İlk açıklamalarda depremin büyüklüğü 7 olarak verilmişti.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.