Japonya'da ölü sayısı 6'ya çıktı

Japonya'da ölü sayısı 6'ya çıktı
Japonya'da meydana gelen Richter ölçeğine göre 7,2 büyüklüğündeki depremde ölenlerin sayısı 6'ya yükseldi.

Japon yetkilileri, kuzeydeki depremin ardından 12 kişinin kayıp olduğunu ve 100 kadar kişinin yaralandığını açıkladı.
    
Başbakan Yasuo Fukuda, "Öncelikli olan hayat kurtarmak" derken, bölgeye takviye asker gönderme talimatı verdi.
    
Depremin merkez üssü yakınındaki 30 bin kadar eve elektrik verilemediği de belirtiliyor.
AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.