Japonya'daki depremde ölü sayısı 9'a yükseldi

Japonya'daki depremde ölü sayısı 9'a yükseldi
Japonya'da dün meydana gelen 7.2 büyüklüğündeki depremde ölü sayısı 9'a yükseldi. Yetkililer, ülkenin kuzeyindeki bir kaplıcada bugün 3 cesede daha ulaşıldığını bildirirken, yaklaşık 10 kişinin de kayıp olduğu belirtiliyor.

Japonya'nın kuzeyindeki Kurihara şehrini vuran depremde 200'den fazla kişi de yaralanmıştı. Artçı sarsıntıların devam ettiği bölgede 100 kişinin evlerinde mahsur kaldığı tahmin ediliyor. Bölgedeki bir barajın da çökme tehlikesi bulunuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.