Japonya'da ölü sayısı 9'a yükseldi

Japonya'da ölü sayısı 9'a yükseldi
Japonya'nın kuzeyinde önceki gün 7.2 büyüklüğünde meydana gelen depremde ölenlerin sayısı 9'a yükseldi.

Kurtarma ekiplerinin, Kurihara kenti yakınlarında toprak altında kalan kaplıcadan 3 ceset çıkardığı kaydedildi. Cesetlerden birinin kaplıcanın 80 yaşındaki sahibi olduğu belirtildi. 

Kaplıca enkazında 4 kişinin daha olduğu tahmin ediliyor. 

Hastanelerde 250'den fazla kişinin tedavi gördüğü depremde 6 kişinin öldüğü, onlarca kişinin kaybolduğu bildirilmişti. 

Bu arada, depremden sonra meydana gelen artçı sarsıntıların arama ve kurtarma çalışmalarını zorlaştırdığı bildirildi. 

Yetkililer, depremden sonra 470'den fazla artçı sarsıntı meydana geldiğini belirterek, toprak kaymaları olabileceği yolunda uyarıda bulundu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.