'50 milyon insanı barbarlıktan kurtardım'

'50 milyon insanı barbarlıktan kurtardım'
Amerikan Başkanı olarak Avrupa gezisinin son durağı İngiltere’ye geçen George Bush, İngiliz Başbakan Gordon Brown ile bugün yapacağı görüşme öncesi çok ilginç açıklamalarda bulundu.

İŞGALLERİ SAVUNDU
Pazar günleri The Observer olarak okuyucunun karşısına çıkan The Guardian gazetesine konuşan ABD Başkanı George Bush, milyonlarca insanı barbarlıktan kurtardığını öne sürerek, Ortadoğu’daki işgallerini savundu. 

50 MİLYON İNSANI BARBARLIKTAN KURTARMIŞ
8 yıllık başkanlık döneminde önemli başarılara imza attığını iddia eden George Bush, tarihin de bunu göstereceğini söyledi. Bush, 50 milyon insanı barbarlıktan kurtardığını ifade ederek, bunun da en büyük başarısı olduğunu ileri sürdü.

BANA NE GÖSTERİLERDEN
Bush, Londra’daki savaş karşıtı gösteriler için se, “Umurumda mı?” şeklinde konuşurken, Irak’ın Saddam Hüseyinsiz daha iyi olduğunu öne sürdü.

(habervaktim.com – Dış Haberler)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.