Irak'ta bir gazeteci daha öldürüldü

Irak'ta bir gazeteci daha öldürüldü
Irak'ın kuzeyindeki Musul kentinde bir gazeteci öldürüldü.

Polis, Nineva vilayetindeki resmi yerel bir televizyon kanalında spikerlik yapan 50 yaşındaki Muhiddin Abdulhamid'in Musul'un doğusundaki evinden çıktıktan kısa süre sonra, seyir halindeki bir araçtan açılan ateşle başından vurularak öldürüldüğünü belirtti. 

Abdulhamid'in meslektaşı Samir Sloka, Abdulhamid'in Irak'taki El Kaide örgütü militanları olduğunu iddia eden kişilerden tehdit mektupları aldığını söyledi. 

Merkezi New York'ta bulunan Gazetecileri Koruma Komitesine göre Irak gazeteciler için en tehlikeli ülke. Komite, savaşın başladığı 2003'ten bu yana Irak'ta 130 gazeteci ve 50 medya çalışanının öldürüldüğünü bildiriyor. 

Irak'ta sadece geçen ay en az 3 gazeteci öldürüldü.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.