Bakan Şahin'den patlama açıklaması

Bakan Şahin'den patlama açıklaması
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, İstanbul'da gerçekleştirilen bombalı saldırıda 10 polis memurunun yaralandığını belirterek, ''İçlerinde ağır yaralı yok.'' dedi.

Bakan Şahin, patlamanın uzaktan kumandalı düzenekle gerçekleştirildiğini belirtti. 
   
Şahin, depremzedelerle görüşmek için geldiği Van'da, havalimanında İstanbul'daki patlamaya ilişkin soruları cevapladı. Patlamanın uzaktan kumandalı düzenekle gerçekleştiğini ifade eden Şahin, ''10 polis memurumuz yaralı. Ağır yaralı olan yok içlerinde. Olayın soruşturması devam ediyor.'' dedi.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.