SP Genel Başkanı Kamalak yarın Osmaniye'ye geliyor

SP Genel Başkanı Kamalak yarın Osmaniye'ye geliyor
Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak'ın yarın Osmaniye'ye geleceği bildirildi.

İl Başkanı Osman Eroğlu, genel başkanlarının, merhum Erbakan'ı anma ve onu konu alan şiir yarışmasının ödül törenine katılmak üzere geleceğini söyledi. 

Saadet Partisi Genel Başkanı Kamalak'ın saat 19.00'da Ahmet Şekip Ersoy Kültür Merkezi'nde düzenlenecek olan 'Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ı anma ve şiir yarışması ödül törenine katılacağını belirten Eroğlu, "Genel başkanımız Cuma günü saat 10.00'da Adana Havalimanına inecek. Toprakkale ilçemizde karşılanacak olan genel başkanımız buradan Cuma Namazını şehir merkezindeki Büyük Camiinde kılacak. Saat 14.00'da Galericiler Sitesindeki Yeni Buluş Yemekçilikte basın toplantısı düzenleyecek. Akşam saatlerinde ise merhum genel başkanımız Erbakan'ı anma ve onu konu alan şiir yarışmamızın ödül törenine katılacaktır." dedi.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.