'Sınırdan geçenlerden vergi alınmasın' 

'Sınırdan geçenlerden vergi alınmasın' 
CHP Edirne Milletvekili Recep Gürkan, Yunanlı bir arkadaşından girişte vergi alındığını ifade ederek, arkadaşının kendisine kaçakçı muamelesi yapıldığını söylediğini belirtti.

Milletvekili Gürkan, yabancı araçlardan akaryakıt vergisi alınmasıyla ilgili Bakanlar Kurulu kararına ilişkin Meclis'te basın toplantısı düzenledi. Bir ay içinde 4 defadan fazla giriş yapıldığı takdirde depoda yakıt olup olmadığına bakılmadan vergi alındığını aktaran Gürkan, "Yunanlı bir arkadaşım beni aradı ve kendisinden girişte vergi alındığını söyledi. Sınırdan geçtiğinde vergi alındığını, kaçakçı muamelesi yapıldığını söyledi." dedi. Uygulamanın, Edirne ve Türkiye ekonomisine, komşuluk ilişkilerine zarar verdiğini öne süren Gürkan, Bakanlar Kurulu kararının kaldırılması gerektiğini kaydetti.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.