Anne ile oğlu 3. kez sobadan zehirlendi

Anne ile oğlu 3. kez sobadan zehirlendi
Kırıkkale'de anne ve 9 yaşındaki oğlu, karbonmonoksit gazından 3.kez zehirlendi.

Bahçelievler Mahallesi'nde, Aysel Albayrak (42) ve oğlu Selçuk Albayrak (9) sabah saatlerinde baş dönmesi ve mide bulantısıyla uyandı. Rahatsızlıklarının artması sebebiyle sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini düşünen anne, 112 Acil Servis ekiplerini aradı. Olay yerine gelen sağlık ekiplerince Kırıkkale Hacı Hidayet Doğruer Devlet Hastanesi'ne kaldırılan anne ile oğlu burada tedaviye alındı. 

Ailenin daha önce de 2 kez karbonmonoksit gazından zehirlenme şikayeti nedeniyle hastaneye kaldırıldığı öğrenildi. Anne ve oğlunun sağlık durumlarının normale döndüğü bildirildi.

CİHAN


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.