Anne ile oğlu 3. kez sobadan zehirlendi
Yayınlanma:
Kırıkkale'de anne ve 9 yaşındaki oğlu, karbonmonoksit gazından 3.kez zehirlendi.
Bahçelievler Mahallesi'nde, Aysel Albayrak (42) ve oğlu Selçuk Albayrak (9) sabah saatlerinde baş dönmesi ve mide bulantısıyla uyandı. Rahatsızlıklarının artması sebebiyle sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini düşünen anne, 112 Acil Servis ekiplerini aradı. Olay yerine gelen sağlık ekiplerince Kırıkkale Hacı Hidayet Doğruer Devlet Hastanesi'ne kaldırılan anne ile oğlu burada tedaviye alındı.
Ailenin daha önce de 2 kez karbonmonoksit gazından zehirlenme şikayeti nedeniyle hastaneye kaldırıldığı öğrenildi. Anne ve oğlunun sağlık durumlarının normale döndüğü bildirildi.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.