Kadın kocasını bıçakladı

Kadın kocasını bıçakladı
Eskişehir'de evlerine haciz gelmesi yüzünden tartışığı kocasını bıçakla yaradığı iddia edilen kadın gözaltına alındı.

 

Alınan bilgiye göre, Huzur Mahallesi Uçaklar Caddesin'deki bir evde ikamet eden Ö.Y. (36) ile karısı Y.Y., (41) arasında evlerine gelen haciz yüzünden tartışma çıktı. Münakaşanın büyümesiyle başlayan kavgada psikolojik tedavi gördüğü öğrenilen Ö.Y., mutfaktan aldığı bıçakla Y.Y.'ye saldırdı. Bu esnada Y.Y.'de elinden aldığı bıçakla Ö.Y.'yi omuzundan yaraladı.

Yaralı şahıs, 112 Acil Servis ambulansıyla götürüldüğü Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Y.Y.'nin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. Polis zanlı kadını gözaltına alırken olayla alakalı soruşturma başlattı.

İHA


 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.