''AK Parti hiçbir yanlışın üzerini örtmez''

''AK Parti hiçbir yanlışın üzerini örtmez''
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik, Pozantı Çocuk Cezaevindeki 4 görevlinin soruşturmanın selameti bakımından görevden alındığını belirterek, çocukların da Sincan Cezaevine nakil edildiğini söyledi.

Partisinin ilçe kongresine katılmak üzere Adana'nın Yumurtalık ilçesine gelen Ömer Çelik, cezaevinde meydana gelen taciz olaylarından büyük üzüntü duyduklarını vurguladı.


Çelik, "AK Parti hiçbir yanlışın üzerini örtmez. Bu hadise Adana'da gündeme geldiği için bizim yüreğimizi daha çok yakıyor. Bu çocuklar için her türlü imkan seferber edilecek. Bu çocuklara karşı kusur işleyenlerin de gözünün yaşına bakmayacağız. Bu çocuklar bize emanettir. Bu emanetlere ihanet etmeyiz. Bir yanlış varsa biz bu yanlışın üzerini örtmeyiz." dedi.

Pozantı Cezaevi ile ilgili basında çıkan haberlere tepki gösteren Çelik, "Burada çocukların taciz tecavüz gibi hiçbir şekilde kabul edilemeyecek muamelelere maruz kaldıkları yazıldı. Bu olay duyulur duyulmaz Adana milletvekilleri olarak hassasiyet gösterdik. Gereğini yaptık. Adalet bakanımız hemen bu konuda gereğini yaptı ve bu hassasiyeti milletvekilleriyle paylaştı. Cezaevindeki iki müdür yardımcısı hemen açığa alındı. Şu anda soruşturmanın selameti bakımından 4 kişi görevden alındı." diye konuştu.

Çocukların daha ağır travma yaşamaması için Sincan'a nakil edildiğini anlatan Ömer Çelik, "Buradan giden çocuklarımız Sincan'da tek kişilik koğuşlarda kalacak. Bu konuda çocukları tecrit mi ediyorsunuz diyenler oldu. Hiçbir çocuğumuz tecrit etmiyoruz. Kendilerini güvende hissetsinler diye tek kişilik odalara konulacaklar. Bu çocuklarımız bir eğitim sürecinden geçecekler. Kendilerini güvende hissettiklerinde gereği yapılacak." şeklinde konuştu. CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.