Ermeni askerlerinden taciz ateşi: 2 Azeri askeri hayatını kaybetti

Ermeni askerlerinden taciz ateşi: 2 Azeri askeri hayatını kaybetti
Ermenistan askerleri tarafından sınır bölgesinde açılan taciz ateşi sonucu, 2 Azerbaycan askerinin hayatını kaybettiği bildirildi.

Ermeni askerlerinin, Kazağ İçesi'nin Kızılhacılı bölgesine taciz ateşi açtığı , bunun sonucu 2 Azeri askerin hayatını kaybettiği ifade edildi.

Azeri askerlerinin de taciz ateşine karşılık verdiği kayd edildi.


CİHAN


HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.