Kendilerini savcı olarak tanıtan dolandırıcıların 18'i tutuklandı
Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, Gaziantep Cumhuriyet Başsavcılığı'nın talimatı ve Emniyet Genel Müdürlüğü Asayiş Dairesi Başkanlığı koordinesinde, 'başsavcı, savcı, komiser ve polis' unvanlarını kullanarak vatandaşları dolandırdığı ifade edilen suç örgütüne yönelik operasyon düzenlendi. Gaziantep merkezli olarak Şanlıurfa, İstanbul, Mersin, Ankara, Mardin, Tekirdağ ve Antalya'da gerçekleştirilen operasyonda 72 kişi gözaltına alındı. Zanlıların suçta kullandıkları ifade edilen 2 otomobil, 52 cep telefonu, 75 GSM hattı, 23 adet banka kartı, 5 adet hafıza kartı, banka hesap cüzdanı ve 3 adet banka dekontuna el konuldu.
Aralarında doktor, mühendis ve öğretmenin de bulunduğu ifade edilen zanlıların, 25 ilde 61 kişiyi toplam 2 milyon 400 bin lira dolandırdığı, paranın bir bölümünün zanlılar tarafından çekildiği açıklandı. Paranın kalan 1 milyon 144 bin liranın ise savcılık talimatıyla bloke edildiği, savcılık talebi ve mahkeme kararıyla zanlıların suçtan elde ettikleri tüm mal varlıklarına da el konulduğu bildirildi. Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada adliyeye sevk edilen 35 zanlıdan 18'i tutuklandı.
CİHAN
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.