HAMAS pes ettirdi

HAMAS pes ettirdi
İsrail Başbakanı Ehud Olmert ve Savunma Bakanı Ehud Barak'ın, Gazze Şeridi'nde Hamas ile ateşkes için onay verdikleri bildirildi.

İsrail radyosunun haberine göre, iki yetkili bu kararı Savunma Bakanlığı siyasi danışmanı General Amos Gilad'in Kahire'den dönüşünden sonra dün gece geç saatlerde aldı. 

Gilad bu sabah radyoya yaptığı açıklamada, "Bu Mısır'la tam bir ateşkes konusunda anlaşma meselesi, eğer Gazze Şeridi'nden yine ateş açılırsa bunu yapan kim olursa olsun, uzlaşmanın ihlali anlamına gelir" derken, Olmert'in sözcüsü Mark Regev bu konuda yorum yapmadı. 

İsrail Savunma Bakanlığı'ndan bir yetkili de Mısır arabuluculuğunda varılan ateşkesin yarın yürürlüğe gireceğini söyledi. 

Adının açıklanmasını istemeyen yetkili, ateşkesin yarın TSİ 06.00'da yürürlüğe gireceğini belirtti. 

Yetkili, İsrail'in, çatışmalar durduğu takdirde Gazze Şeridi'ne uygulanan ablukanın hafifletilmesini kabul edeceğini kaydetti.

(AA)

İLGİLİ HABER:
İSLAMİ CİHAD'DAN ATEŞKESE DESTEK

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.