Ban, Bağdat'taki saldırıyı kınadı

Ban, Bağdat'taki saldırıyı kınadı
BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun, Bağdat'ta dün meydana gelen bombalı saldırıyı ''şiddetle'' kınadı.

BM Sözcülüğünden yapılan açıklamada, Genel Sekreter Ban'ın, 51 kişinin ölümü, çok sayıda kişinin de yaralanması ile sonuçlanan terör saldırısını şiddetle kınadığı, ölenlerin ailelerine başsağlığı dilediği belirtildi. 

Bağdat'ın Şii mahallesindeki bir çarşıda bomba yüklü bir araçla düzenlenen bombalı saldırıda 51 kişinin öldüğü, 75 kişinin de yaralandığı bildirilmişti.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.