İslam ülkeleri, su için İstanbul'da bir araya geliyor

İslam ülkeleri, su için İstanbul'da bir araya geliyor
İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) üyesi ülkeler, su için yarın İstanbul Swiss Otel'de bir araya geliyor.

İslam İşbirliği Teşkilatı Su Konularından Sorumlu Bakanlar Konferansı'nın açılışı Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu tarafından yapılacak.

16-22 Mart 2009 tarihlerinde gerçekleştirilen 5. Dünya Su Forumu'nda ilk kez devlet başkanları ve başbakanlar düzeyinde bir zirveye ev sahipliği yapan İstanbul, şimdi de ilk defa İslam ülkelerinden bu kadar geniş katılımlı bir su toplantısına şahitlik edecek. İslam ülkeleri arasında su alanında işbirliğini artırmaya yönelik en kapsamlı toplantılardan biri olan konferansa çok sayıda bakan ve bakan yardımcısı katılacak. Konferansta, içme suyundan sulamaya, su enerjisinden atıksuya kadar su ile alakalı pek çok konu tartışılacak. Ayrıca, su konularında ortak bir vizyonun geliştirilmesi için İİT su vizyonu taslağı üye ülkelerin görüşüne sunulacak.

CİHAN





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.