Bakanlar Kurulu toplandı

Bakanlar Kurulu toplandı
Bakanlar Kurulu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın ikinci ve tamamlayıcı ameliyatının ardından ilk kez toplandı.

Kabine üyeleri 30 Ocak 2012'nin ardından ilk kez Başbakanlık merkez binada bir araya geldi.

Sabah saatlerinde Yargıtay önünde patlayan ses bombası sebebiyle Başbakanlık'a giren sokaklarda güvenlik önlemleri alındı. 11.00'de başlaması gereken Bakanlar Kurulu bir saat gecikmeli başladı. Başbakan Erdoğan, Başbakanlık merkez binaya saat 11.56'da geldi. En son 30 Ocak'ta toplanan Bakanlar Kurulu'nun bugünkü gündeminde Fransa'da Anayasa Konseyi'nden dönen Ermeni soykırım yasası, Suriye'deki gelişmeler ve 151 bin sözleşmeli personelin kadroya geçip geçmeyeceği gibi konuların masaya yatırılması bekleniyor.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.