6 kişilik aile sobadan zehirlendi

6 kişilik aile sobadan zehirlendi
Şanlıurfa'da 6 kişilik bir aile, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenmeleri sonucu hastaneye kaldırıldı.

 

Edinilen bilgiye göre, Viranşehir'e bağlı Binekli köyünde ikamet eden Çakır ailesi dün akşam sobaya kömür attıktan sonra uyudu. Sabah kendilerinden haber alamayan komşuları eve geldi. kapıyı çalan komşuları kimsenin ses vermemesi üzerine, komşuları evin kıpısı kırarak içeri girdi. Yerde baygın halde yatan Ömer Çakır eşi Meryem Çakır, çocukları Aziz (8), Azize (7), Abdulbaki(6) ve Büşra (5) komşuları tarafından olay yerine çağırılan ambulanslarla, Viranşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan yaralılardan, Büşre Çakır'ın durumunun ciddiyetini koruması üzerine, Şanlıurfa Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne sevk edildi. Burada tedavi altına alınan Büşra Çakır'ın hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.










 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.