''Ay sonuna Türkiye ile STA'nın son noktasına geliriz''

''Ay sonuna Türkiye ile STA'nın son noktasına geliriz''
Güney Kore Dışişleri ve Ticaret Bakanlığı ay sonuna doğru Türkiye ile Serbest Ticaret Anlaşması'nı (STA) imzalayacak seviyeye gelineceğini duyurdu.

Güney Kore Dışişleri ve Ticaret Bakanlığı Ticari İlişkiler Merkezi bugün yaptığı basın duyurusunda, Türkiye ile imzalanacak STA ile ilgili bilgi verdi. STA'da son düzenlemelerin yapılması için Türkiye'den bir heyet geleceğini duyuran bakanlık, anlaşmanın ay sonuna yetiştirmek için gayret ettiklerini ifade etti. Ekonomi Bakanlığı'ndan Murat Yapıcı'nın başkanlık edeceği heyetin Gümey Kore'de 4 gün kalacağını belirten bakanlık, anlaşma metninde uzlaşmaya varılmayan sadece biri iki madde olduğunu aktardı. 

STA'nın imzalanması halinde 2010 yılında iki ülke arasında başlayan görüşmeler nihai hedefine ulaşmış olacak.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.